Locatiemanagement

Vanaf 2012 is het ook mogelijk 2Support als locatiemanager / servicedesk manager in te zetten.

U kunt daarbij denken aan:

  • contact met leveranciers
  • contractmanagement
  • serviceverzoeken uitzetten
  • huurdersbijeenkomst organiseren/notuleren/acties opvolgen
  • mailingen namens pandeigenaren versturen
  • beheer vergaderruimtes
  • website onderhoud
  • het verwelkomen van gasten

Sinds 2016 is 2Support aangesteld als locatiemanager van een prachtig bedrijfsverzamelpand aan de Parklaan 54a in Eindhoven. Voor meer informatie over het pand klik hier.

Wij kunnen alle voorkomende werkzaamheden voor u uit handen nemen die bijdragen aan een prettige samenwerking tussen de huurders onderling en tussen de huurders en de pandeigenaar.

Vergoeding:

U betaalt ons een basisvergoeding en daarnaast betaalt u een additionele vergoeding per verhuurde unit zodat u niet meer kosten kwijt bent dan strikt noodzakelijk.

+31 (0)40 – 2141 750

info@2support.nl